Urmarestene pe
Termenul de livrare este de aproximativ 10 zile lucratoare, din momentul confirmarii comenzii. Acest termen este orientativ si poate fi modificat din motive independente de voinţa noastră, in functie de termenele furnizate de catre designeri.
Livrarea in Romania este GRATUITA se face prin FAN CURIER. Coletul cu produsele comandate va ajunge la tine in 24-48 de ore de la prealuarea coletului de catre Fun Curier.
Transportul se realizeaza in deplina siguranta, curierul preia coletul si il aduce la destinatie in cele mai bune conditii.
Pentru mai multe informaţii referitoare la livrarea coletului va rugam sa ne contactaţi la adresa de email contact@millisimo.ro sau la numarul de telefon: 031 425 3918.
Orice deterioare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre Millisimo.ro, revine transportatorului conform legislaţiei în vigoare.
Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?
Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.
In cazul in care nu sunteti complet multumit de produsul primit sau daca acesta nu vi se potriveste ca si dimensiune, puteti returna gratuit produsul in termen de 14 zile de la data primirii coletului.
Clientul trebuie sa trimită o cerere de returnare a produsului sau a produselor prin mail la adresa office@millisimo.ro sau prin FORUMLARUL DE RETUR. Toate costurile generate de transportul tur/retur al produselor returnate vor fi suportate de catre Millisimo.ro. COSTUL RETURULUI ESTE GRATIS.
Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre client, in baza informatiilor furnizate prin email la office@millisimo.ro sau prin FORUMLARUL DE RETUR
Contravaloarea produselor se achita doar in contul clientului pe numele caruia s-a facut facturarea.
In cazul returnarii unui produs, clientul este obligat sa returneze bunul fara niciun fel de purtare (eticheta rupta, pete de ruj, fond de ten, miros de parfum sau detergent), deteriorare, in cantitatea initiala si in ambalajul original.
Atentie!
In cazul in care clientul cere personalizarea produsului intocmai dupa dimensiunile sale, ne asumam dreptul de a refuza returul coletului, in conformitate cu Art. 10, lit. c, din OG 130/200: (“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte”) care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”.